Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 21 juni 2010

Vilken härlig NIKE Team helg!

Produkt genomgång på Nike kontoret i Solna
Elains budord!

På båten!


Teater - så kul!!!

Ribbåt in till Nybrokajen! Galet härligt!!!





Wow jag är så fylld men kraft och inspiration efter vår Team Nike helg i STHLM - The City of Love!

Vilket gäng, vilken glädje, underbar vänskap, massor med tankar, tonvis med kunskap och erfarenheter. Jag är så stolt och glad av att få vara en del i detta!


Efter produktgenomgång på kontoret i Solna följde workshops med säljteamet och därefter kom Sofie Fahrman och pratade sommarmode 2010. Kul och oerhört inspirerande.


Kvällsfix... och buss till Nybrokajen där vi klev på båten Qruise kl 18.00. Mingel, lekar, mat, div dryck och disco tills båten 01.15 la till och vi landade mjukt i våra sängar på Villa Söderåsen på Lidingö. Lyxigt!


Lördagen var fantastisk! Vi började med improvisations Teater!!! Det är en hemlig dröm jag har haft sedan 10 års ålder att börja med teater. Så kul! Jag skrattade så jag fick ont i magen.

Därefter workshops om året som gått, NIKE CONVENTION 2011... hihihi!! Mm mm mm. Det hela avslutades med ribbåt in till Nybrokajen - Tjohooo vad fort det gick och jösses vad vi flööög. As roligt!
Med värme och kärlek
Anna

Inga kommentarer: