Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 30 juli 2010

Jag vill utmanas!

Inför hösten och inför kommande 2011 så vill jag utamnas. Jag vill nå nya höjder, finna nya mål, lära mig nya saker, väcka nya känslor och undersöka nya möjligheter. Det kliar liksom både i fingrar, ben och huvud.
För att stilla mina ben och mitt löparsinne har jag därför bestämt mig för att ta en löparcoach (detta är något jag tänkt på i många år) eller gå med i en klubb. Men nu när jag läser om en av mina löparidoler Malin Ewerlöf att hon startat en löparskola på nätet så väcker hon min nyfikenhet.
Man anmäler sig och blir medlem på nätet på Motimate.se Där sätts ett personligt träningsupplägg upp samt att man även får råd om kost och annat. Man kan även få uppmuntrand sms i sin mobil. Värt att testa, eller hur?
Dock kostar det lite pengar, men, men...

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Helena sa...

150:-/mån (om man väljer det kortsiktigaste och dyraste alternativet) kan det ju vara värt för att se om deras upplägg är något som passar dig. Det värsta som kan hända är ju att du blir några erfarenheter rikare :-)

Stillaeftertanke sa...

Lovar att jag återkommer hur detta gick.
Kram
Anna