Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 26 augusti 2011

4000kr i rabatt!!!

Häng med mig till underbara Portugal i oktober. Jag är där 1-15 oktober. Två fantastiska veckor fyllda med träningsglädje, inspiration, nya träningsvänner och massor med skoj! Du väljer den vecka som passar dig bäst!
Om du uppger koden Anna4000 när du gör din bokning så får du en toppen vecka i Monte Gordo för bara 6995 kr!!! Vi ses väl? Mer info på och bokning på www.springtime.se

Med värme
Anna

4 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Nu frestar du mig. Ett löparknä mindre och jag hade nappat direkt :)

Anonym sa...

Och det säger du nu när jag har lovat att vikariera för dig! ;-) :-)
Kram
Aniko

Stillaeftertanke sa...

Hahaha Anna ett löpar knä mer eller mindre... Följ med! Hade varit kul att hänga lite.

Stillaeftertanke sa...

Å nej Aniko men följ med i vår... då kör vi igen. Kramis