Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 11 augusti 2011

Midnattsloppet STHLM

Nu bara två dagar kvar till Midmattsloppet STHLM och imorgon fredag behvöer jag VILA, VILA, VILA! För jag är sjukt mör i kroppen men även i huvudet (efter första veckan på jobbet efter semestern.)
Starten går 21.30 på lördagkväll och jag startar i VIP gruppen som startar kl 21.50 och då vill jag vara i mål 22.30!!! Alltså siktar jag på 40.00. Dock vet jag att jag myssprungit för mycket i sommar och dessutom lagt på mig något extra kilo så rimligare är nog 41.30. Följ mig på bloggen och FB så håller jag er uppdaterad om timmarna innan loppet.
Det är ju lite svårt att disponera lördagen. Oftast hinner man bara äta frukost, vila, byta om, värma och ladda så går starten, men nu skall en hel lördag fördrivas. Hur gör man? Hur gör du? Man kan ju inte ligga och sova/vila hela dagen för då blir man för slö och man kan ju inte heller gå på stan timme ut och timme in.
Min plan är nog att ta en kort morgon jogg/prommis med tillhörande morgondopp på Lidingö med älsklingen. Stor härliga frukost och därefter mys i soffan med en film och insmorning av ben. Alltid bra att smörja sig och sen ... hmm Förslag någon?
Vädret för lördagen ser än så länge lovande ut. Sol hela dagen dock max 19 grader, inget regn och bara max 5 m/s. Känns bra.

Med värme
Anna

3 kommentarer:

Susann sa...

Japp jag har ett förslag som gör dig pigg ;)

Stillaeftertanke sa...

vad?

Susann sa...

Tänk vidare från mys i soffa med mannen... :)

Hoppas att loppet flyter på fint!