Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 14 augusti 2011

Dagen efter...

Ja jösses vilken fantastiks folkfest det var igår i en underbar STHLMsnatt!
Allt var liksom perfekt upplagt för ett grymt lopp.
Vilken galet härlig publik.
Hejarrop och orkestrar längs längs hela banan.
Marsaller längs Sofia Kyrkbacke.
Wow!!!
Det var verklgien en underbar bana och ett otroligt arrangemang.
Jag är impad.
Impad över alla som sprang
Impad över arrangemanget
Impad över publiken
men grymt besviken på min tid!
Så idag bryter jag ihop och ojar mig för att sedan ta tag i löpningen på allvar eller lägga av.... och det har jag ju ingen lust med. Jag vet att jag som gammal tant med grå hästsvans kommer att springa diverse lopp hit och dit. Så nu gäller det bara att synka min polar och låta träningen göra lite ont ett tag.
Ses!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: