Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 15 augusti 2011

Den STORA frågan!

Frågor jag får...
Jag vill träna mage för jag vill få bort bilringen.
Jag vill få smalar höfter.
Jag vill få smalare fastare innanlår.
Vilka övningar skall jag då göra?

En ggr för alla man kan INTE punkt förbränna fett!!!

Det går inte att bränna fett specifikt på vissa kroppsdelar. Det går helt enkelt INTE!
Fördelningen av underhudsfett varierar på oss alla. En del har lite där andra lite mer här och där.
Det enda sättet att bli av med eländet är att göra av med fler kalorier än du stoppar i dig!
Simpel as that!
Svårt är då om man är lat och bara ligger i soffan för då kan man inte äta så mycket....

Lycka till med träningen och låt det göra ont ibland.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: