Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 22 augusti 2011

Ajajaj!!!

Efter dagar, veckor, månader utan haft det minsta besvär med mitt höger knä och min söndriga menisk så låste sig knät idag på Zumban. Hjälp!
Som tur var var det på stretchen... Pust! Och jag kunde lätt klicka tillbaka menisken på plats. Tror faktiskt inte att någon märkte någonting.



Dock kommer alltid tanken ... Tänk om det är kört denna ggr och jag måste akutopereras...? Men som sagt inte idag.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Sara Glöck sa...

Tack för en underbart rolig Zumba idag! Det var min tredje gång på Zumba men min första gång med dig, och det var så roligt! Du ger en sån energi! Jag ska fortsätta varje måndag =) Och hoppas det går bra med ditt knä!

Stillaeftertanke sa...

Å vad kul att du tyckte det var sååå kul! Då sesvi på måndag 17.15! Knät är ok, tack för omtanken.