Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 10 augusti 2011

Mycket yoga blir det...

... i höst!
Jag kommer bla att starta en yogaledarutbildning på Gerdahallen som börjar i oktober 2011 och slutar i juni 2012. Skall bli så spännande att följa nya ledare ut på golvet. Är du intresserad av att gå den så hittar du information om detta här.
Jag planerar min Yoga Retreat 19-20 november på ljuvliga Ystad Saltsjöbad. Kontakta mig ang detta eller signa upp via min Facebook sida för mer info och anmälan.
Och till sist så vill jag passa på att inforemera om att Gerdahallen börjar med RyggYoga i höst. Mer info om RyggYogan hittar du här.

Med värme
Anna

5 kommentarer:

helena sa...

Skulle bara vilja säga att min dotter Ester längtar till showkids börjar! /Helena som inspireras av din blogg

Stillaeftertanke sa...

Men sååå kul! Kommer din dotter att gå i min grupp?

helena sa...

Hon är anmäld till måndagar 16, det är väl din grupp hoppas vi (många säger att du är så duktig och glad!). Lycka till i loppet!

Stillaeftertanke sa...

Åhå så trevligt att många säger det. Men det är ju enkelt jag jobbar ju med det jag älskar! Japp det är min och Lottas grupp. Då ses vi.

Johanna sa...

Hej Anna! Försökt få tag på dig via mail angående ansökan till utbildningen. Är jättesugen på den o undrar om man kan få papperna via mail/post då jag ska ut o resa nu?? Ha en underbar dag! / Johanna.