Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 8 augusti 2011

Step idag

Å sååå skönt!!! Tack tack tack fina Malin för en bra klass. Den kommer att kännas imorgon. För visst är det konstigt? Trots att jag springer heeela sommarn så får jag grymme träningsvärk när jag går in i salen och börjar steppa, dansa, lyfta vikter mm mm.
Denna vecka konmer att ge massor med träningsvärk. För i morgon tisdag skall nya Afro Power Dance koreografi nr 18 tränas in samt löpning 15 k på kvällen. På onsdag skall ny stepkoreograf göras samt att jag på kvällen har Afro reelese koreografi nr 18  för alla afro ledarna på Gerdahallen. Torsdag då har jag step klass (längtar!!!) och på fredag sätter jag mig på tåget till STHLM efter stepstyrkan för att på lördag stapla mig igenom Midnattsloppet. Hahaha tror inte att jag kommer att göra någon kanon tid direkt.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: