Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 7 augusti 2012

Just do it!

Tänk på att det alltid är bättre att göra någonting än ingenting alls!
Idag blev det just den typen av träning för mig. Kort men snabb löpning på 3.5 km i ösregn och en 15 min Cardio Killer på NTC appen hemma - I LOVE NTC appen.  Och det får jag inte betalt för att skriva... hahaha!!! (Bild tagen från när vi alla NIKE Master Trainerskörde NTC i sommras i parken)

Cardio Killer
1 min Alternating froggers
1 min Burpees
30 sec Squat hold
30 sec Squat jumps
1 min 2 feet plank side to side hops
30 sec Tuck jumps - jösses dessa är jag urdålig på. Känns som om rumpan väger ett ton!!!
30 sec recover - Sket i det och körde plank hold istället :-)))
Allt om igen 2 varv till!

Underbar träning och den känns redan! Så mina vänner kör så det ryker därute så ses vi snart på ett pass. Toklängtar så till att leda pass igen och träffa er deltagare. Det var ju ett tag sedan nu....

Pattabhi Jois - grundaren av den moderna asthangayogan sa "Yoga är 99 % praktik och 1 % teori". Och den teorin kan man ju översätta till ALLT!

Med värme och längtan
Anna

Inga kommentarer: