Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 31 augusti 2012

Sambo?!




Trots att vi hängt ihop i 4,5 år så är det inte förrän idag den 31 augusti 2012 som vi slår våra påsar ihop och blir sambos. Innan var vi särbos, på distans dessutom. Limhamn - Lidingö 632 km. Vi borde nästan få medalj. Ni kan tänka er vad mycket pendling det blev. Jag har fått svart kort på SJ...



Nu börjar ett annat liv. Ett liv ihop lite mer på riktigt. Jag älskar dig Mitcho av hela mitt hjärta och välkomnar dig hem till mig och Skåne.

Med kärlek
Din Anna

4 kommentarer:

Linn sa...

Ååååhhhhh, jag nästan gråter lite när jag läser detta!!!! All lycka till er!!!!!

Stillaeftertanke sa...

Tack söta du! Jag fattar nog inte detta själv. Idag kommer flyttbilen... Här är det massor av tårar och tonvis med glädje. Ikväll firar vi ordentligt!
Ses i veckan hoppas jag?
Kram

Linn sa...

Härligt!!! Ja, kommer på måndag, på onsdag har jag planerat in gymnastik och volter om knät pallar. :) Sjukt sugen, har längtat hela sommaren efter dans och roliga steg!!!!

Mitcho sa...

Gud vad jag älskar dig min fina blivande fru!!! Varmare, hjärtligare & kärleksfullare mottagande än det jag fick av dig älskling går inte att få!!! :)
Bästa Bästa Bästa...bubbel, bära & mys i kubik!!! ;)

Älskar dig i netehgive!
Din Mitcho <3 <3 <3