Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 4 augusti 2012

Kokböcker

Herregud vad less jag är på den helgalna (i mina ögon och öron sett) mathysterin vi har i Sverige! Och inte tala om blogghysterin kring olika recept och kokböcker med allt underligare och tillgjorda recept för att minska fetter, kolhydraterna, köttet, sockret... Herregud! Lägg av!!! Hur orkar ni???
Jag gör som jag alltid gjort. Lagar god mat med härliga råvaror och njuter av det... och så tränar jag!
Här är några av mina favorit kokböcker med helt vanliga fantastiskt goda recept!
Per Moberg - Jagar och lagar
Bo Hagström - Buonissimo
Ica - Meze
Leila - Guldkant på vardagen
Och så Hela Sveriges Husman

Njut av helgen och lev livet
Anna

2 kommentarer:

Nellie - the Flying Hippo sa...

Bra talat! :) Kram

Mitcho sa...

Underbart älskling!!! <3