Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 30 augusti 2012

NTC live

Är du i STHLM imorgon fredag, missa då inte denna NTC live klass med mina NIKE kollegor. Tyvärr kan jag själv inte vara med. Skåne calls!

Det är dags att hylla er som kör NTC som en del i er vardag, ni som deltagit i vår sommarutmaning NTC - 1000 minuter och peppa er som vill komma igång med NTC. Vi träffas, tränar och inspireras av NTC.

VAR: Clarion Hotel - Skanstull, Stockholm
NÄR: 31 Augusti
CHECK IN: 18.30 – 19.00
NTC: 19.00-20.00
ANMÄLAN: Maila ditt namn, telefon och tröjstorlek till event.info@nike.com
NIKE MASTER TRAINERS: Maria Olofsson, Jessica Claren & Fredrik Andersson

...NTC - NIKE TRAINING CLUB
NTC är en träningsapp som fungerar som din personliga tränare – var som helst, när som helst. Appen innehåller över 100 övningar och specialbyggda träningspass med övningar som visas detaljerat i bild och video.
Baserat på ditt val visar NTC – appen en lista på rekommenderade
15 min, 30 min och 45 min pass.
Din utveckling loggas, du får exklusiva belöningar, dynamisk träning och en personlig upplevelse vilket gör att NTC hjälper dig att ta din träning till nästa nivå, gratis!

 LADDA NER APPEN HÄR!
Gå med i eventet här!

Kör bara kör, säger jag!Anna

Inga kommentarer: