Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 23 augusti 2012

Tack!

Tack Gode Gud för mitt jobb på Gerdahallen!!! Tack Bertil och Kerstin Andersen som trodde på mig och anställde mig som aerobic, step och yogaansvarig för nu 10 år sedan. Jag började nämligen här 1 juni 2002!!! Tiden går fort.


Tänk ibland nyper jag mig i armen för att kolla om det är verkligheten, så kul har jag på jobbet. Att jag får jobba med det jag brinner för och älskar - rörelseglädje och motion med människor. Som idag på lunchen när jag körde Step 11.15, jag var så tacksam hela passet! Ren lycka!

Med värme
Anna

3 kommentarer:

Linn sa...

Åh, jag firar också tioårsjubileum i år fast av att ha flyttat till Lund! Och träffat min man under första året på LTH, mycket att vara tacksam för! :) Längtar till höstens pass!!
Just ja, sen firar jag och mitt korsband 10 år i dec, mycket som hände under 2002!!

Stillaeftertanke sa...

Grattis Linn!
Jag längtar också till höstens pass. Schemat kommer ut på måndag.
Kram

Linn sa...

Hihi tack!! :)Ser fram emot det! Kram!