Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 21 februari 2010

Nu längtar jag...

...jo jag ger upp! Men nu får det faktiskt vara bra. Inte mer snö, inte mer kyla. Jag vill inte skotta mer och jag vill inte skrapa bilen på morgonen och jag vill inte oroa mig för halka och snömodd på de skånska vägarna. Nej nu får det vara bra.
Vi tänkte åka skidor till påsk med barnen för att visa dem "en riktig vinter".... hahaha hohoho!!! Nu undrar till och med mina änglar vad som ände med våren, vaför är den så sen...? Så vi funderar på om det inte blir sol och bad på något varmt ställe istället. För vi vill skippa varma overaller, dunjackor och boots. Vi vill glida runt i tunna klänningar, shorts och flippisar.

Med inomhusvärme
Anna

Inga kommentarer: