Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 27 februari 2010

Våga förändring!

Jag har tränat hela mitt liv och för mig är träningen ett beroende och jag menar verkligen ett beroende... För jag blir otroligt otrevlig när jag intefår träna. Men så är det verkligen inte för alla. Men de finns faktiskt de som vågar och vill förändras. Jag blir så lycklig av dessa beslut och dessa människor som värdesätter sin hälsa och vill må bra. Så älskling grattis till ditt första träningskort. Jag välkomnar dig varmt till min lilla fantastiska träningsvärld.


Med värme och kärlek
Din Anna

1 kommentar:

Mitcho sa...

Älskling, det känns fantastiskt att äntligen få ta del av denna för dig så självklara värld. Så härligt att få göra nytta med kropp och sinne och må sååå bra efteråt. Det är aldrig försent att förändra saker i ens liv, det tar bara olika lång tid för människor. I just love it!!!