Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 26 februari 2010

Myter

Hej alla härliga blogläsare!

Först vill jag tacka er för att ni läser min blog och finner den intressant och inspirerande. Jag hoppas den även ger er tid för "Stilla Eftertanke" i ert vardagliga liv. Är det något ni undrar över eller vill att jag skall skriva om så tveka inte på att höra av idg till mig.

Jag vill slå hål på myter!
"Är det så att om du rör på dig och äter mindre, så går du ner i vikt?" Jag tror att man slåss mot sin egen biologi om man gör så.... Själv försöker jag istället sova minst 8 timmar varje natt, tränar mina 7 pass på Gerdahallen, fredag är vilodag och lördag söndag Convent eller lovely löpning. Men tid för goda, härliga, kärleksfulla, inspirerande, ödmjuka, lugna, galna, och varma relationer är minst lika viktigt för att jag skall må bra.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: