Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 5 februari 2010

Hur kommer det sig att man känner sig oklar vissa dagar?

Är det så för dig med att vissa dagar är lite grumligare än andra...? Dessa dagar skulle jag bara vilja sätta mig ner och invänta min själ (befriande tanke...), hahaha preis somom den skulle komma flygande.... men för mig hjälper det att stanna upp och ge tid för en stilla eftertanke för då brukar oftast saker klarna (efter ett tag, eller två tag eller någon dag).
Frågan, reflektionen jag fösöker göra efter detta grumliga att ställa mig frågan vad som gjort allt så grumligt? Inte lätt! Jobbigt! Jobbigt! Jobbigt!
Jag tror att man ibland är 2. Den som ser och Den som tolkar... och ja då förstår vi ju alla hur tokigt grumligt det kan bli ibland spec om man försäker tolka in andra människors känslor.

Med värmande eftertanke
Anna

1 kommentar:

Ninja sa...

Lämnar ett litet avtryck i din blogg...