Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 17 mars 2009

Jag älskar mitt jobb!!!



Hej!


Jag älskar människor och jag älskar mitt jobb!
Jag anser faktiskt att jag har världens bästa jobb! Tänk er själva att få arbeta heltid med det du brinner för varje dag, i mitt fall träning och hälsa.


Jag har aldrig haft söndagsångest. På måndagar har jag nämligen två underbara pass, step och yoga. Jag får varje måndagkväll möta ca 300 träningssugan Lundabor som är där och ger mig energi och glädje. Jag är oerhört tacksam att alla dessa männsikor kommer vecka ut och vecka in (för det hade inte varit lika roligt utan er...) Tack alla ni!!!


För mig är det dock viktigt i det jobb jag har att alltid varje dag unna mig en ensam stund.


Med värme

Anna

Inga kommentarer: