Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 14 mars 2009

Hej och välkommen !!!

Hej!

Mitt första inlägg... lite läskigt!

Har på den här bloggen tänkt  skriva om min träning och mina mål med min träning samt tankar och funderingar som driver mig framåt.... lite ironiskt  att jag i detta nu har influensa och inte tränat sedan i måndags och de passen (step och yoga) jag hade då har jag inget minne från:-(! Och det var läskigt på riktigt!!! Är det någon som kan berätta vad vi gjorde?

Att vara sjuk och inte få träna är nog bland det värsta som kan hända mig. För jag blir så otrevlig och jag får rastlösa ben som värker. Magen strejkar och jag mår mentalt mycket dåligt. Min kropp är van sedan unga år att träna hårt och mycket och jag älskar det. Jag är den typen som efter ett löppass redan längtar till nästa... 
Min far hämtade ibland mina löparskor och gav dem till mig och sa -"Du Anna ta på dig dessa och kom hem när vi kan prata igen...."

Jag håller även på att färdigställa min  hemsida www.annkullman.se som beräknas vara klar i slutet av kommande vecka.

Med värme!
Anna

Inga kommentarer: