Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 16 november 2010

101 saker jag vill göra innan jag dör!

Vad vill du göra innan du dör?
Vad vill jag göra innan jag dör?


Jag har blivit inspirerad så jag började skriva ner min lista
över allt jag någonsin vill uppleva och göra under min tid här på jorden.
Jag bara satte mig ner på min meditationskudde med ljus omkring mig
och skrev... hahaha!!!
Jag hamnade på 57 punkter, men sedan tog det stopp.

Varför?
Ledsen?
Besviken?
Är det kanske för att jag inte tror att det är möjligt
att få uppleva allt detta
som jag blev totalt blockerad?


Fortsätter nog imorgon och ser om det poppar upp mer saker under natten...
Utmanna dig själv för det är faktiskt väldigt uppflyftande och roligt... fniss!


Med värme
Anna

Inga kommentarer: