Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 7 november 2010

Milano lyx-mys och kärleks helg!!!

Hihihi har just kommit hem från en fantastisk helg i Milano med mitt hjärta och hans små sötisar. Är så fylld med energi, kärlek och värme inför kommande tuffa, kalla och blåsiga november månad.
Nu känner jag livet i mig igen!
Vi har tagit dagarna som de kommit och gått ditt näsan pekat med viss understöd från kartan och suget i magen.



För mig som annars bor i Nike skor, packade endast ner klackskor... ja vi skulle ju till klackarnas stad Milano, mode meckat, men ajajaj sååå ont jag fick i fötterna efter allt gående gata upp och gata ner. Så väl på hotellet efter många km blev det högläge...


...överdådiga frukostar startade våra dagar...


...och super mysiga middagar med massor med gott Italienskt rött vin, antipasti, pasta och övermogna mumsiga ostar och tända ljus.... avslutade våra fina dagar fyllda med kärlek och närvaro.

Väl hemma i huset igen så smilar jag stolt och kärleksfullt på dessa påsar då min underbara man fick tokspel inne i Gucci butiken?!

Kursiv

Med värme och kärlek
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag blir ju sugen på att veta vad som ligger i påsarna :-)