Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 28 november 2010

Hjälp!

Hjälp jag behöver riktigt riktigt bra NIKE vinterlöparskor!
Broddar? Hmmm... det var många år sedan jag sprang med broddar så de tror jag faktiskt att jag hoppar.
Gortex! Ja det är ju ett måste.
Så det är väl bara att ge sig ut på nätet och leta.
För jag behöver dem NU, de skor jag har nu sparar jag till Thailand... hihihi!
Planen är nämligen den att det skall bli massor med löpning denna vecka.
Tisdag, fredag, lördag coh söndag! Lovely!!! Möjligtvis byts lördagen eller söndagens pass ut mot längdskidor... pirr!
Vad är din plan i veckan?

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Helena sa...

Klarar du dig en hel vinter utan broddar eller Icebugs? Själv är jag grymt glad för mina icebugs; spänner mig lätt när underlaget blir halkigt och kan inte slappna av och njuta av löpningen. Om underlaget är OK kör jag mina vanliga distansskor (ett par Lunarglide i herrmodellen - rosa är inte riktigt min grej :-) )

Stillaeftertanke sa...

Hihihi rosa är så mycket min grej, fast eg lila mer... JAg tycker att steget blir så hårt när man har icebugs, men jag får väl testa igen för det är inte roligt att halka omkring. Jag laddar nu inför fredag, lördag och söndags passen.