Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 26 november 2010

Vinterlöpning

Jag är så glad över all den fina vita snön som kommit!!! Dags att börja leka i den... Och alla ni som inte gillar vinter, skärp er! Ta för er istället och gör något fint och trevligt av alla dessa sköna vinterdagar som vi har framför oss. Ut och lek! Dagarna i livet är alldeles för få för att klaga och tycka att livet är jobbigt och trist...
Jag började fredagen med en löparrunda.




Visserligen fryser man om kinder, hals, öron, fingrar, ben ja hela kroppen de första 10 minuterna, men sen blir det härligt.


Så även i morse när jag gav mig ut en kort runda längs vattnet på Lidingö. Njöt gjorde jag till 100 och jag längtar redan till imorgon bitti... Hihihi!
Helgen kan inte börja bättre! Nu väntar julmarknaden i GamlaStan och mys på hög nivå!
Trevlig helg!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag tycker snön är fin och mysig (och vad hade jul varit utan en skymt av den!?) men jag tycker det mest är ivägen faktiskt... Dock försöker jag icke klaga. Det gör jag emst när jag inte kan cykla så bra osm jag vill, eller om jag inte kan springa :/

Och jag har inte tid att leka i snön, och ska jag vara ärlig så tycker jag nog inte det är särskilt kul heller :P

Stillaeftertanke sa...

Du är ju för rolig! Att leda i snön med en pulka, skidor på fötterna utför eller på längden eller att slänga sig och göra snöänglar eller skotta - jag älskkar att skotta är verkligen min grej. Fast det är klart jag längtar också efter solen och värmen... men men snart är det Thailand i 2 veckor!!!