Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 9 november 2010

12 mars 2011

Du har väl bokat in lördag den 12 mars 2011 i din kalender?
Det är då Gerdahallen har Inspirationsdag. Jag sitter just i detta nu och planerar klasser... sååå spännande. Jag lovar att det kommer att bli en härlig dag med massor med inspiration och rörelseglädje.
Några av årets inpiratörer är Åsa Fornander, Robert Sörensen, Nils Torring och Jari Ketola.
Dessutom kommer det i år att vara fler yoga klasser än någonsin samt massor med inspirerande spinningklasser och intressanta föreläsningar.

Mer information kommer inom kort.... jag lovar!!!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Självklart! 13 mars 2010, glömmer jag inte och jag tror alldeles säkert 2011's inspirationsdag blir minst lika bra :D

Helena sa...

Är jag bara ledig kommer jag. Vad blir det för yogapass och med vilka instruktörer (om det är klart än)?