Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 12 november 2010

38,2

Nä fyyy vad ont det gör i huden och i halsen så där smärtsamt att man ej vill svälja och när man väl gör det så tåras ögonen och det känns som om man sväljer en hel golfboll. Alla leder värker och tempen var i morse 38,2. Men efter diverse mediciner är jag ok men Blä vad vad trist!!!



Jag vill ut och springa... Jag vill äta mysiga långa goda middagar med min älskling och mina änglar... Jag vill vara pigg!!! Men men på med morgontofflorna, morgonrocken och vila.



Vila i soffan med en filt, vila i sängen under ett varmt duntäcke, vila i älsklingens knä och bli klappad på kinden är det som gäller denna helg.

Vad gör du i helgen?

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Aina sa...

God bedring fra Norge!!

Blir du å se på Nike convention i Stockholm 2011????

Håper det!

Alexandra sa...

Stackars fina Anna! Du är helt klart saknad på Gerda.

Ja, medan du har feber denna fredag ska jag på middag med lite "Gerda-satmmisar", haha :P Du vet Therese med flera. I

Imorgon ska jag först bli firad avsläkt(i efterskott) tillsammans med min syster, sedan brä dte av till stegningsrummet. Och ja, på söndag blir det den efterlängtade kursen. Det känns väldigt konstigt att inte ha träffat alla på mer än en vecka ;) Positivt - tycker jag!

KRYA KRYA KRYA