Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 1 november 2010

Zumba

Hmmm jag vet inte om det där var så bra, men jag vet att det var asaroligt.
Jag kunde absolut inte ha två klasser idag och afron är den mest fysiska så den underbara klassen gav jag bort till Maria som tydligen hade super skoj:-)
Därefter våndades jag, ska jag, ska jag inte... ska jag, ska jag inte...? Anna tänk på hjärtat...jag bestämde mig - jag gjorde det! Jag vet dock inte om det var så bra, men det var som sagt grymt härligt. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Det är som om att ha något gott hemma och inte få äta upp det ... eller nåt.
Jag körde alltså Zumban och den nya koreografin. And I just love it!!! Cha Chan är nog en favvis, och den nya reggaetonen och inte tala om Techno/Combian samt Zorban. Fullt ös! Grym energi och massor med skratt. Nu soffan, blåbärssoppa, te med honung och filten. Myspys!!!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jodå, Maria var grym :D det är hon alltid faktiskt, i mina ögon i alla fall. Hon körde bl.a. "kurkan" och eftersom jag inte är någon trogen afrare så har jag faktiskt aldrig gjort den - men GUD vad jag älskade den rörelsen. Underbar ^^

Härligt att zumba klassen blev av, trots att du kanske inte är så himlans kry. Jag måste gå snart igen alltså... jag blir helt taggad av att läsa inlägget!

Krya på dig massvis. Hoppas vi ses på onsdag (på dansklassen) :D

MÅNGA kramar