Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 4 november 2010

Kärleksmeditation

I går var vi modiga på Yoga fortsättningsklassen kl 15.00. Vi gjorde våra solhälsningar 5 A och 5 B. Därefter asanas för att öppna hjärtchakrat samt en sittande Kärleksmeditation. Starkt, spännande och alldeles underbart! Jag är så glad, tacksam och imponerad av de deltagare som kommer och yogar med mig och vågar.
Jag känner själv ett enormt behov av att dra mig tillbaka i Yogan, liksom naturen drar sig tillbaka inför kommande vinter. Jag är inte alls sugen på att träna dynamiskt och gå in och ut ur massa olika positioner med kraftig Pranayama. Jag vill mest sitta still och meditera, följa naturen och reflektera inåt i varsam, stilla, och rogivande andning

Med värme
Anna

Inga kommentarer: