Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 2 november 2010

Visst väl det

Denna förkylning som jag nu har är den fösta på mycket, mycket länge. Och idag fick jag svaret eller rättare sagt det bekräftat vad jag och många med mig trott. Läs DN idag!
Och vet ni vad (intresseklubben antecknar...hihihi) jag känner mig bättre idag än igår trots Zumban sååå nu laddar jag för massor med yoga. Idag 12.15 PowerYoga, 18.15 Gravid Ýoga kurs. Onsdag 9.45 MammaBarnYoga, 15.00 FortsättningsYoga och sen skall vi dansa galet härligt till den nya koreografin igen:-) Ses på golvet!!!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Oh :D Klart intresseklubben antecknar! Härligt att du är på bättringsvägen. Jag hoppas innerligt att vi kan dansa imorgon!