Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 16 mars 2012

Bara två veckor kvar!

Training Camp Turkiet!

Japp idag är det exakt två veckor kvar tills jag, änglarna och älsklingen sitter på ett flyg med ett ett gäng träningssugna deltagare påväg ner till underbara Turkiet tillsammans med Springtime Travel.
I två veckor kommer jag att dansa Zumba, afro,  springa, yoga, inspireras, träffa nya människor,  träna, svettas, sola, njuta, äta super god mat på lyxiga femstjärniga hotellet Blue Water Hotell och Spa.
Livet är härligt!

Detta är en ultimat resa enligt mig. Du får allt i ett. Sol, god mat, träning och chansen till att träfffa vänner för livet.
Jag rekommenderar alla att åka på en tränignsresa, det är en livsinvestering.
Dessa två veckor är tyvärr redan fulla, men Springtime Travel har massor med olika typer av träningsresor året om. Jag hoppas att vi ses på en.


Se inspirationsfilmen från Training Camp Turkiet här!
(bilder lånade från Springtime)

Med värme
Anna

Inga kommentarer: