Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 1 mars 2012

Packar

Det roligaste med en resa är att packa och planera så här dagarna innan, ja förutom själva resan då...



Nu är väskan packad för Vasaloppshelgen. För imorgon sätter jag mig på tåget mot Sthlm och älsklingen och på lördag kör vi upp till Mora. Lite pirr nu...

Jag kommer troligtvis att köra med Nike hotpants (vill ej använda vanliga underkläder) NIKE träningstopp, tunt craft underställ, NIKE winterrunning tights, lager 2 jacka, väst?, Vasalopps mössan och mina älskade Lill Sport sämskinns skidvantar (jag åker liksom aldrig i några andra)



Dessutom svänger nu temperaturen och vi får äntligen lite minus grader! Yes!!! 
Jag vet jag låter som en idiot... Men efter denna helg får det bli hur varmt och vårigt som helst och jag skall då fokusera på min trädgård och alla fina vårblommor, men det är efter helgen. 
Nu vill jag ha minusgrader och hårda välpreppade spår.

Prognosen för Sälen är - 8 och för Mora - 4 på söndag. Så då håller min glider som jag la på igår och låter den sitta kvar. I övrigt tar jag med.



Borsten för att polera beslaget, extra glider LF6 och LF7, Swix klister spray grundklister att värma in, Swix universell klister (om det blir varmare trots allt), Swix krystat ice blått klister, burkvalla V30 och V40 (två favvisar) samt V45 ( om det blir varmare) kloss och sickel.

Ses i spåret!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Lycka till och kötta på som du alltid annars gör :D