Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 19 mars 2012

Välj själv!

Å jag är så sjukt less på folk som går runt och klagar och gnäller dag ut och dag in.
Hur kul är det eg? Varför inte tänka om?

Jag är övertygad om att det finns möjligheter för alla.
Om du tänker efter riktigt riktigt noga nu, är det verkligen omständigheterna som begränsar dig eller är det dina valda tankar?

Jag tror att om du väljer att tänka negativt så förstärks krisen och tusen till problem tornar upp. Om man under en hel dag fokuserar på det negativa förstärks det och allt blir FEL!

Jag har slutat tänka negativt! Jag tänker bara positivt! Att tänka positivt är INTE att skjuta upp problemen, utan att se möjligheter, och att framförallt VÅGA tro på möjligheterna.

Jag kan säga så här: det är värt att testa en dag! Do it!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: