Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 14 mars 2012

Yin Yoga

Idag trots halsont, kroppsont, hudont, magont, huvudont, vänsterfotont, handflataont, ögonont så hade jag min Power Yoga f. Men det blev en annorlunda Power Yoga f klass. Först så flödade vi i sköna 30 min sen orkade jag inte mer... Utan vi gick över till 30 minuters lugn och inåtgående Yin Yoga för att sedan avsluta med 10 min total avslappning. I bilen hem kände jag mig lycklig - överlycklig! Yin Yoga är balsam för min kropp och mitt sinne. I just love Yin Yoga!

Nästa torsdag den 22 mars kl 18.00-20.00 kommer jag att ge en 2 h Yin Yoga WS på Gerdahallen. Vi släpper endast 30 platser och vi gör endast 15 positioner. De ni! Kom i tid! Jag längtar redan.

Den 5-6 maj arrangerar jag och Carina  en hel helg i Yin Yogans och meditationens förtrollade värld uppe på urtjusiga och lyxiga Falkenberg Strandbad. Vi har endast 9 platser kvar! Häng på!


Yin Yoga i Falkenberg 5-6 maj 2012!

Ge dig själv 2 dagar till att bara få vara i Yin Yogans balsamerande värld  när solen äntligen hittar tillbaka till oss i vår. Kom med oss till härliga Falkenberg! 


Höj din energi och öppna ditt hjärta med yin yoga, meditation, kärlek, umgänge, god mat, bad och avkoppling på underbara västkusten! 


Pris
Arrangemang i dubbelrum 2700 kr
Arrangemang i singelrum 3300 kr


Allt detta får du!
Boende på fina Falkenberg Stranbad
Gudomlig frukostbuffé - söndag, 
Lyxig lunchbuffé och en fantastisk 2 rätters middag (fisk) - lördag
Full tillgång till Falkenbergs SPA och Klitterbadet.
Tillgång till mineralvatten och frukt i anslutning till passen
5 långa sköna och yin yoga/meditations pass 


Under alla timmar kommer vi båda exklusivt att finnas på plats i yogasalen för att hjälpa dig att uppnå så mycket som möjligt av din Yoga och i din fulla potentiell uppnå maximal närvaro och kraft på alla plan. Detta är ett unikt samspel mellan lärare och elev och en erfarenhet som kommer att hjälpa dig att nå längre in i ditt sinne, din kropp och in i dina tankar.


Vi kommer med varsamma händer och med massor med kärlek och omtanke att hjälpa dig rätt i de olika positionerna med diverse Hands On tekniker.


Resan till och från Falkenberg bekostar du själv.


Betalning och anmälan
Anmälan är bindande. 
Begränsat antal exklusiva platser. Först till kvarn.  
Maila namn och adress till annalindh98(a)hotmail.com. Anmälningsavgift på 1000 kr betalas senast den 26 februari 2012. Resterande kursavgiften dvs 1700 kr (boende i dubbelrum) respektive 2300 kr (boende i singelrum) betalas in senast 26 mars 2012. Firman Anna Lindh Plus Giro 57 92 64-3 eller Bankgiro 704-9026.
Skriv ditt namn tydligt!


Mer info om Falkenberg Strandbad hittar du på www.strandbaden.se


Lördag den 5 maj
10.00-12.30 Välkomna in i Yin Yogans värld! 
Skön balsamerande Yin Yoga och meditation – Anna
13.30 Lyxig lunchbuffé med varmrätt, salladsbord, vatten samt kaffe, te och kaka.
15.00 Tyst meditation
Egen tid
17.00-19.30 Lugn och utmanande Yin Yoga samt Yoga Nidra – Carina
20.30 Middag inkl ramlösa


Söndag den 6 maj
06.00-08.00 Energigivande Morgon Yin Yoga! - Carina
08.30 Gudomlig Frukostbuffé
10.00 Utcheckning
11.00-13.00 Yin Yoga Split – Anna
13.00 Avslut /Hej då! Vi ses snart igen på mattan!
15.00 Det finns möjlighet att stanna till kl 15.00 sista dagen.


Love is in the air – andas!


Med värme och kärlek
Anna Lindh & Carina Gerdani





Inga kommentarer: