Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 11 mars 2012

Gerdahallens Inspirationsdag 2012

Å vilken dag det blev, Gerdahallens Inspirationsdag 10 mars 2012!

Vi checkade in nästan 500 personer på 45 minuter!


Därefter brakade det loss! Den ena fantastiska klassen efter den andra. Jag är helt överväldigad av den värme, rörelseglädje, kärlek och inspiration som gavs. Jag längtar till nästa år! Ps gör redan nu en notering om andra lördagen i mars 2013 för då kör vi igen.

Först ut var bla världens bästa Tobias Karlsson med sin Paso Double.


Härliga Jessica Claren svettades på sin Human Dynamo.


Dennis Svensson rockade spinning cykeln på sin Human Dynamo.


Per frälste oss på sin House.


Nöjda och glade deltagare, Tess, Hanna och Sarah.


Jorge stepade och showade loss i Centrumsalen. Vilken kille!


Älsklingen och Tobias


Annika Sjöös Jive Sensation.


Älsklingen och Jelena.


Jag vill även passa på att tacka alla deltagare på min Zumba - You Rock big time och alla Yin Yogisar... Wow säger jag bara. Kärlek!!!

Mer bilder kommer på Gerdahallens hemsida och FB inom kort.

Med värme
Anna

5 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Det var en underbar dag! Yin-yogan var min absoluta favorit, såååååå härligt!!! <3

Jessica sa...

TACK Anna för ALLT - för att jag fick komma ner och ha en underbar mysig och kärleksfull lördag, för att jag fick låna dina kläder, för superfint värdskap <3
Kärlek du vackra kvinna!

Jessica

Linn sa...

Tusen TACK för en fantastisk zumbaklass och för att jag fick dela glädjen på scenen!! Alltid lika läskigt och fantastiskt på samma gång!! :D

Anonym sa...

Kort om våra 3 fingers,även kallade "tri prsta"

"It's an Orthodox gesture, symbolizing the Father, the Son, and the Holy Ghost"

http://en.wikipedia.org/wiki/Tri_prsta
Nästa inspirationsdag avrundar vi med rakija/proja/sir/prsuta/spritzer och sist men inte minst serbisk dans!
Kram Jelena

Stillaeftertanke sa...

Nelli fina du det var så härligt att se dig och ha med dig på klassen och även få träffa din guldklimp. Du ser ut att må gott. All kärlek och lycka önskar jag dig!
Jessica att ha dig i huset kändes så bra, du är en solstråle, Kramis
Linn tack själv att dansa med dig ger mig energi!
Jelena fina du är bara för härlig. Kärlek