Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 2 mars 2012

Mitt jobb

Det som jag drömde om som tonåring är idag mitt jobb! Mitt heltids jobb och sido jobb och brinnande intresse och... Halleluja!!!

Jag kommer aldrig att glömma dagen då jag började träna step och aerobic i Umeå. Mitt första pass var en Power Step med Maria Linghult på Sport & Motion. Jag fattade inte så mycket av klassen men jag förstod att det var ju detta jag ville göra. Dock förstod jag inte då att jag dessutom skulle ha träning som mitt heltids yrke.

Efter några år som deltagare tog jag steget att gå en ledarutbildning, då på IKSU. Och det var under denna utbildning det gick upp för mig att jag kunde genom mitt ledarskap förmedla budskap eller känslor till andra människor genom träning.
Den dagen jag förstod att jag skulle kunna göra det genom mina egna klasser visste jag att jag ville bli instruktör.

Och jag vill genom detta verkligen tacka alla deltagare som tränar eller har tränat för mig genom åren.
Att få tillgång till er tid och få ert förtroende som ledare inspirerar mig att fortsätta leda och utvecklas.

Med träningsvärme
Anna

Inga kommentarer: