Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 7 januari 2011

10 k

Imorse 08.30 bar det iväg åt andra hållet... Målet var 10 k. Det var varmt men inte för varmt (28+). Dock tycker jag att det är trist att springa åt ett håll och sedan vända och springa samma väg tillbaka. Jag vill springa rundor, men ibland finns det inget val. Så... det var bara att knata på. De första 5 k var helt ok. Men sen vid vändnignen kände jag av törsten och min låga vätske balans i kroppen efter krågel med magen i x antal dagar.... Jösses vad törstig jag var, kunde dödat för en flaska vatten. Vid ca 1.5 k kvar så vinglade jag till och med till och kände mig yr... Woho! Skärpning nu. Väl hemma så svepte jag 5 dl innan jag slängde mig i poolen. Gött!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: