Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 15 januari 2011

100 % Earned!!!

Å wow!
Jag har gåshud!
Jag är sååå glad och super duper mega stolt över
min present/julklapp från min sponsor Nike.
Dessutom följde det med ett brev... och det brevet har jag nu läst minst 10 ggr med tårar i ögonen och rysningar längs ryggraden. Brevet skall plastas in och sparas.
Allt handlar om att vara 100 % Earned!!!

Jag minns så väl min första klass och där allt började hemma i lilla Umeå.
Jag vill därför passa på att återigen tacka Katarina Åslund som driver TRÄNA i Umeå för utan dig hade jag inte varit där jag är idag.
Och dessutom vill jag tacka Sara Althini på Nike som trodde på en ung och
förvirrad Anna och signade mig för x antal år sedan och lät mig utvecklas i världens bästa kärleksfullaste och coolaste TEAM, Team NIKE Sverige!

I en fin blanksvart kartong låg det en handgjord och numrerad hoody bara för mig!
WOW!!!
Dessutom är mitt lilla namn broderat på bröstet.


Trycket är gjort av illustratören Christina Drejenstam.


So here we go 2011!
Make yourself 100 % Earned!!!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Mitcho sa...

100% stolt över dig älskling!!!

Erik och Nellie sa...

Underbart Anna! Jag känner tacksamhet till dig som lät mig bli en av Gerdahallens fantastiska instruktörer, speciellt vad gäller yogan. Ser fram emot att träffa dig i Stockholm på NIKE blast. :) Kram