Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 11 januari 2011

10 k

Idag bar det iväg på min 10 k runda. Underbart!!! Jag har faktiskt längtar efter den sedan jag la mig.
Denna gång tog jag med mig en flaska vatten. Japp en flaska vatten! Hihihi vilket skämt?! Jag har liksom inte haft en tanke på att ta med mig vätskebältet från Sverige. Jag brukar faktiskt aldrig ta med vatten på mina rundor utan kör alltid efter principen att en timmes träning klarar man sig utan att dricka. Men nej inte här i Thailand där termometern står på 31 grader redan kl 8.00 på morgonen.
Vattnet var slut när jag kom hem och jag mådde mycket bättre under hela löpningen.
Imorgon blir det sista rundan för denna gång och den får gå nere vid vattnet.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: