Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 22 januari 2011

Vill du resa med oss?

Inför sommaren 2012 planerar jag och min väninna/yogaläraren Carina en yogaresa till Italien?



Vi tror på att under en och samma resa förena yoga, meditation, god mat samt avkoppling och tillfredsställelse som en semesterresa faktiskt ger. Det bli en resa i hälsans tecken.
Skulle du vilja följa med oss? Isåfall håll dig uppdaterad här på min blogg.

Med värme
Anna

1 kommentar:

Erik och Nellie sa...

Det låter absolut intressant. Italien är ett av mina favoritland och jag kämpar (ja tyvärr just kämpar) med att lära mig deras vackra språk. Lite övning vore inte dumt, dessutom i kombination med fint sällskap och yoga, kan inte bli bättre! Kram /Nellie