Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 26 januari 2011

På tåget

Väl på tåget så somnade jag direkt... Phu... Skönt för jag var dödstrött. Jag älskar att sova på tåg. Och jag älskar att få sova när jag är trött.

Hihihi jag är så lycklig efter dagens pass och jobb. Jag har verkligen världens bästa jobb alla kategorier. Tänk att jobbet kan göra en så lycklig? Är inte det meningen med livet? Nej inte jobbet, men att vara så lycklig som möjligt? Är det inte då enkelt? Och sååå svårt? Jag tror att jag blir en bättre mamma, kvinna, syster, kollega, ledare och livskamrat om och när jag är i mitt lyckorus.

Jösses jag känner mig så stark nu!!! Vill ligga i 5ans växel hela tiden. Det måste nog vara allt fokus och jobb med navelchakrat inför min CoYo till helgen som stärkt mig. Jag litar till 100% på min magkänslan och jag vågar möta livets utmaningar med mod och en eller två smilgropar. I like 2011!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: