Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 3 januari 2011

Akut magsjuka...

Jösses Amalia vilken natt!
Vi körde till Patong igår em för lite seriös shoping och middag. Kul!
Dock kan jag säga att alla turisthaken i Patong är ingenting mot våra små pitoreska restauranger vid havet där vi bor.
Efter middag lite seriös shoping och prutning i 180. Hahaha riktigt roligt ibland men utmattande. Jag kan inte förstå hur de orkar?
En paus på Starbuks och en islatte, hmmm..... Magen svällde upp?
I bilen hem någon timme senare blev jag åksjuk, trodde jag ja...
Väl hemma strax efter midnatt brakade magen loss. Det sprutade överallt.
Helt matt orkade jag inte ens gå tillbaka till sängen utan la mig på en handduk på badrumsgolvet mellan alla bataljer.
Vid 07.00 tiden på morgonen så grät jag av förtvivlan och att gallan smakade så äckligt...
Så tji fick jag!
Ingen löpning utan resorb till frukost.
Därefter en Coka Cola och lite vitt bröd till lunch.

Med värme och återhämtning
Anna

1 kommentar:

Susann sa...

Usch så tråkigt!

Förmodligen, som du säker redan räknat ut, isen i latten som är boven :(