Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 16 januari 2011

Grattis Älskling på Din Dag!!!


Största Grattis på Din Dag min fina Älskling!

Jag sörjer att jag inte kan fira dig idag men hoppas att dina små tjejer tar väl hand om dig
så firar vi varandra snart, mycket snart.

Älskling, Du finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta har du nu och för alltid en given plats.
Älskling, Du har satt guldkant på mitt liv och kryddat mitt liv med Din närhet, ömhet och omtanke. Du är helt enkelt allt jag önskar av en livspartner och man.
Du har även hjälpt mig att växa som människa, kvinna och mamma.
Jag är stolt över dig!
Och jag käner mig lycklingt lottad över att få vara kvinnan vid din sida.


Kärlek
Din Anna

2 kommentarer:

Erik och Nellie sa...

Vilken underbar kärleksförklaring, får gåshud och lyckotårar i ögonen. Ni är så fantastiskt fina tillsammans! Grattis till er båda! Stoor kram från en lika lyckligt lottad. :)

Mitcho sa...

Min fina älskling!!!
Denna extremt fint skrivna text, skriven med sån kärlek & passion fick mig totalt på fall, den gick rakt in i hjärtat. Det är det vackraste jag nånsin fått skrivet! Jag är utan tvekan den lyckligaste mannen i universum som har den förmånen att få dela liv med dig min fanatstiska kvinna! Jag älskar dig!!! //Världens lyckligaste fördelsedags"barn" Mitcho