Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 20 januari 2011

Jag skall andas livskraft

Å wow!!! 3-4 långtradare och si så där 100 rallybilar har nog kört över mig denna vecka. Känner mig helt mörbultad i såväl i kropp som i sinne. Pulsen har nog ökat i snitt 10-15 slag/min från förra veckans "softarliv" i Thailand.
Kroppen har verkligen fått bekänna färg efter veckans 6 klasser. Har fortfarande ont i rumpan och baksida lår sedan måndagens afro klass. Ni vet så där ont att det är jobbigt att sätta sig på toastolen på morgonen....

Allt härligt jobb med att förbereda mig för The Blaste kommande helg i STHLM och diverse andra bokningar som yoga workshop i Höör, yoga retreat i Ystad, zumba workshop i Luleå, Gerdahallens egen Inspirationsdag som jag projektleder mm mm har gjort att jag jobbat varje kväll. En full tekanna, lite ljus och ingen absolut ingen TV. Skönt! Jag gillar det!

Dessutom fyller alla i familjen år nu de tre första månaderna. Älsklingen, Soffan, Ella, Egon, Sandra och så jag (på måndag). Det planeras kalas och fester. Livspusslet att få ihop allt med allt och alla, samt SJ....? tar sin lilla tid.

Lägg dessutom till en vattenläcka i källaren.... HJÄLP!!!

Så nu skall jag sätta mig på min meditationskudde och bara andas livskraft. Varje andetag på kudden gör skillnad! Mitt andetag är min länk mellan mitt sinne, min kropp och min själ. Så ikväll mina vänner skall jag återigen blåsa liv och utrymme i mig!

Vad gör du ikväll?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: