Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 23 mars 2010

Att dela.

Att dela ett liv, ett skratt och att för mig dela yoga med den man älskar är en gudagåva. Igår var jag så nervös...hmm ingen visste något och ingen märkte nog någonting förutom jag själv. För min puls var i 180 redan från start. Min röst lite stressad och annorlunda. För min älskade man skulle nämligen för första gången gå på min yoga klass och dessutom gå på yoga för första gången någonsin i sitt liv. Tror kanske att han också var lite spänd?
Jag vågade knappt titta, jag vågade inte möta hans blick, rädd för att tappa masken eller komma av mig i guidningen. Men vet ni vad - han blev förälskad! Han vill mer och undrar stilla varför vi inte gjort detta tillsammans innan. Mitt svar är enkelt, vi kan yoga tillsammans resten av våra liv tills vi sluter våra bruna.


Med värme och kärlek
Anna

Inga kommentarer: