Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 9 mars 2010

Lycklig!!!











The one and only NIKE Lunargilde

Å vad lycklig jag blev idag när mitt "vårkit" kom! Snacka om spring i benen. Hade jag inte kört två klasser på lunceh så hade jag gett mig ut i härliga vår Lund och tagit en snabb runda... men men nu får det vänta någon dag... får se om jag kan hålla mig....
Jag längtar så till att få testa, leka och njuta av mina underbara träningskompisar. Ja det är sant. Detta är mina träningskompisar, jag gillar inte att springa i grupp däremot så älskar jag ju som ni vet att dansa, yoga, stepa, och all annan övriga träning man kan utföra i grupp. Men just löpning, det är mitt alldelses egna. Löpning är för mig medicin för själen, meditation i rörelse och det vill jag utföra själv så länge det inte är tävling så klart... Jag lovar att skriva om mina upplevelser med mina nya kompisar.

Med värme och spring i benen
Anna

Inga kommentarer: