Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 2 mars 2010

Jag vill köra stenhårt!

Visst är det tufft! Men ibland tycker jag att det är nödvändigt att lägga in lite hårdare träningspass. Det ger utdelning. Ja, till och med riktigt bra utdelning. Jag känner att jag efter dessa pass blir både starkare och snabbare. Jag har alltså kommit till nästa nivå vad gäller min löpning, det är bara att spänna fast säkerhetsbälterna och lite pannben för nu kommer några veckor med stenhårda löparpass ala AnnaPanna. Nu kör vi våren! Jag har så mycket spring och lust i benen - redo för nya tuffa utmaningar.
Så här springer jag i helgen
Fredag - lugn jogg 12 km
Lördag - Värm upp i 3 km, intervall 1500 m i min tävlingsfart, jogg 5 min, intervall igen 1500 m helst något snabbare. Avslutar med 4*200 meter!!!
Söndag - vila

Med värme
Anna

Inga kommentarer: