Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 15 mars 2010

Att få ut max av sin löparrunda!

I söndasg i strålande vårsol fick jag verkligen ut max av min löparrunda. Det var som om kroppen sprang av sig själv. Jag sprang med mina nya kompisar NIKE Lunar Glide - underbar sko som passar min fot och mitt steg perfekt samt min nya fina NIKE + http://nikerunning.nike.com/nikeos/p/nikeplus/en_US/
Registrera dig du med. Det är jätte roligt och peppande på alla plan. Utmana mig gärna...hihihi.
Jag låg i 4.30 tempo över 12 km och det kändes knappt. Jo det är sant, jag var själv förvånad... Min teori nu efteråt är att jag sprang lite senare än vanligt. Jag brukar alltid springa på morgonen innan frukost, men nu åt jag frukost och stack ut ca 2 1/2 timme senare, dessutom hade jag sovit i 10 timmar. Så förutsättningarna var ju faktiskt optimala. Något att komma ihåg:-)!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: