Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 17 mars 2010

Det finns en sak jag är rädd för och det är....

...fysisk smärta! Tandvärk, ajajaj i knät, förlossningssmärta...(har två guldklimpar så det blir inte fler... snyft) och nu ajajajajaj i nacken, höger skulderblad som till och med ger domningar ner i höger arm/hand. Och vet ni vad, smärtan gör mig GALEN! Den söker mig varje sekund och nu räcker inte två alvedon och en ipren 4 ggr/dygn... så jag ger upp! Jag behöver hjälp. Min nacke, axel, skuldra, arm behöver vila.... så därför med tårar i ögonen hade jag inte mina underbara klasser idag, Yoga fortsättning och min dansklass - moget beslut eller hur?! I morgon besök hos sjukgymnast och därefter en helg präglat av skön långlöpning och massor med kärlek.

Med värme och lite smärta (hmmm... det tar emot att klaga för jag är uppfostrad att inte klaga, men pappa nu har jag ont...jag vill bara bryta ihop för att sen komma igen)
Anna

3 kommentarer:

Jessika sa...

Unna dig Massage?

Jo sa...

STARKA Vackra DU!

Den som kan känna djup kärlek kan också känna djup smärta!

VARM VARM PRANA till dig vackra

Stillaeftertanke sa...

Det skall jag nog göra Jessica. Tack för att du påminner mig.

Jo fina ord du skriver. Tack för din värme.