Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 3 mars 2010

Tights och topp

Gud vad jag längtar till att springa i tights och topp nu när våren börjar närma sig (iallafall i Skåne). Sol, topp och tights hör ihop för mig! Det är mitt mantra varje sommarmorgon spec efter en lååång, mörk, super duper kall och mega snöig vinter så har äntligen asfalten tinat fram igen så man kan springa på riktigt igen.
Så fort det blir +4 grader så vaknar mina kroppshormoner och min lust att springa tar över. Så nu är det alltså höd tid att se över vårens löputrustning.
Jag vill ha lätta och luftiga kläder. För mig duger inte en sliten T-shirt i bomull (även om det skulle vara NIKE). Och det värsta jag vet är att klä mig för varmt (vilket ofta sker) Bättre är det att frysa lite lagom de först 7 minuterna. Skall börja spana lite för om 2 månader är det nästan sommar:-)

Med värme
Anna

Inga kommentarer: