Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 16 september 2010

21 maj 2011


Denna inbjudan låg idag i brevlådan. Att öppna kuvertet var lika spännande som att öppna julklappen på julafton... Pirr! Så inget ryggskott i världen kan ta bort min löparglädje. Den 21 maj 2011 is The shit! Är du anmäld? Om inte gör det omedelbums!!! Ses på startlinjen och i år mina vänner står jag i startled 2 - jippiekaye mf!!!

Med löparglädje och pirr i benen
Anna

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Blir inget varv nästa år tyvärr. De har lagt den bara en vecka innan maran och det är för tight för mig. 2011 blir mara-år istället :)

Helena sa...

Vill gärna ha revanch för det här årets insats, men samtidigt (precis som Anna skriver) ligger det så att man måste välja mellan GV och maran. Får grunna vidare ett tag till!

Stillaeftertanke sa...

Anna, jag förstår, men jag vet också att du kommer att önska att du var där på startlinjen den 11 juni.
Helena, hoppas att vi ses på startlinjen!